FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 28. 10. 2025, Den vzniku samostatného československého státu Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Praha info Jeden příspěvek | Celý strom
Praha info - nový pohled   24. 9. 2010 / 14:23
orlík
Praktický poučení to je, a nejen máš-li IFR papíry. Jen musí být člověk schopen zaletět ty úzký stoupavý zatáčky čistě jen podle přístrojů. Stres pro člověka, kterej to nezažil je v takové situaci obrovský a svazující. Myslím, že je dobrý domluvit si občas opravdový IFR let v mracích i pro VFR piloty, aby si prakticky zkusili jaký to je, nic nevidět a řídit se jen podle ručiček přístrojů. Přispěje to pak k většímu klidu na palubě. Jen to pak dotyčný nesmí brát, že když si to zkusil, tak to může provozovat.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ