FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 9. 8. 2025, svátek má Roman Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT/MM: rozdielny tlak v pneumatikach Jeden příspěvek | Celý strom
OT/MM: rozdielny tlak v pneumatikach   25. 9. 2010 / 22:37
Priskac   
Zdravim panstvo,

mam na mudrejsich odomna mozno hlupu otazku, ale snad mi to prepacite. Berte ze toto pisem v tejto oblasti ako uplny laik, ci uz letecky, ale mozno aj automobilisticky (tema sa mozno ciastocne tyka aj aut) kedze nemam ani vodicsky preukaz a som tak trocha automobilovy panic.

A teraz k teme. Trocha som si pozeral monografiu na F/A-18 a docital som sa nasledovne: Kolesa predneho podvozku su nafukane na tlak 2.413 MPa pri operaciach z palub lietadlovych lodi, a na tlak 1.034 MPa pri operaciach z pozemnych zakladni. Rovnako je to aj pre hlavny podvozok a to 2.413 MPa pre lode a 1.379 MPa pre pozemne zakladne. A teraz ta otazka, vie mi prosim niekto vysvetlit ze preco to je tak? Napada ma mozno hladisko stability, ze ked je guma viacej nafukanejsia ze je masina stabilnejsia, ale mozno ze sa mylim.

Dik za kazdu rozumnu odpoved.

Peto
   Seznam příspěvků  
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ