Tak postupně vylepšuju ten AF2_LKTB.BGL a součsně tvořím AI trafik pro toto letiště. Takže posílám obrázek. Už mi tam sedají IL76.
S tím souvisí první dotaz:
Točím po celém světě celkem 8 IL76-tek a mám je nastavené tak, aby 6 z nich se střídalo v LKTB (vždy jedna IL76 přes den v LKTB pondělí až sobota a dalších 5 po evropě) a ty další dvě létají lety domovské letiště/LKTB/domovské letiště/LKPR/domovské letiště.... a vzájemně se střídají. Starty a přistání jsou nepravidelné. Současně ta první šestice přiletí 3x za týden do LZIB a LKMT a 4x za týden do LKPR. Nedělá někdo "oficiální" trafik pro tato letiště? Nepolezu mu tím do zelí? Třeba už mu tam IL76 lítají a bylo by to blbé. Kdybych to dělal jen pro sebe, tak je mi to fuk, ale pokud se to povede, předpokládám, že to nabídnu ke stažení.
A teď druhý dotaz. Na obrázku je vidět screen z AFCAD-u. Občas se stane (když jde zrovna něco na přistání a první letadlo je ještě na dráze), že ATC poručí opustit rwy co nejdříve a pokud to po dráze jedoucí letadlo má zrovna blíž na tu travnatou pojížděčku, tak uhne na ni, počká, až druhé letadlo sedne a pak to po travnaté dráze objede zase zpět na betonovou a pokračuje dál. To je samozřejmě nepřirozené. Nevíte jak tomu zabránit?
A třetí dotaz. Pokud jde na start Cesna HERBST-u, tak jí ATC povolí start z trávy. Je to logické, ta rwy je blíž. Ale na přistání ji vždy navede na beton a pak musí Cesna objíždět celé letiště. Jde nějak poručit AI letadlu (třeba v aicraft.cfg souboru), aby pokud je na letišti travnatá dráha sedala přednostně na ni? Něco jako atc_parking_codes poručí kam zajet parkovat. |
|