Díky oběma za odpovědi, nějak se s tím teda poperu. Myšlenku aeroklubového provozu jsem pochopil a nehodlám si plánovat na LKTB lety z Rakovníka rekovnických Zlínů. Naopak možná poletí do Rakovníka třeba Maryje z Medlánek nebo OK-HKD z HERBST-u. Tady to je v pohodě. Ale čekat až někdo vymyslí trafik jednotlivých velkých společností a všechny je posbírat tak, aby to v LKTB žilo se mi zdá nereálné.
Třeba pro ty IL76 jsem našel už hotové plány pro asi 25 letadel jedné společnosti (Trans AVIA). Z nich jen jedno éro za týden sedlo v LKTB a přitom z www.planes.cz je jasné, že tam jejich éra jsou docela často. Já vzal plány pro 6 letadel (každé vypadá trošku jinak) a upravil je tak, aby do LKAA lítaly častěji. No a protože je blbost, aby tam lítala jen Trans AVIA, tak jsem tam přidal ještě ty dvě IL76. Jedna je od Kras Airu a druhá od Turkmenistan Airlines. Opět tam obě společnosti lítávají i v reále. Možná ne tak často (dvě letadla za den), ale zase nebude LKTB prázdné.
Co se týče toho pojíždění a sedání na travnatou rwy. Zkusím úplně zrušit spojení pojížděčkama mezi oběma rwy (v AFCADU taková ta přeškrknutá pojížděčka). Tím obě dráhy v podstatě oddělím a možná pak ATC bude posílat letadla HERBST-u na trávu, protože pochopí, že by jinak nemohla dojet na své stojánky. Přitom pokud živý pilot si vynutí sednout na beton a pak uhne na trávu, tak už by ho to zase mělo poslat k HERBST-u. Jsem zvědavý jak to dopadne... |
|