Tak kromě těch Airports tam všechno mám.
GoodReader - ano, na čtení dokumentů je iPad fakt nepřekonatelnej, první elektronická potvora, která se vyrovná papíru.
AeroWeather Pro - ano, ale musíš být on-line. Což v těch hlavních momentech nejsem. Možná tak "na domácí půdě", ale jak říkám, takový nadšenec, abych si platil přenos dat na Kubě či v Hondurasu nejsem, jsou to neuvěřitelné pálky. A wifi v letadlech nemáme 
Ještě tam mám dekódovač SNOWTAM a MOTNE, ale to je v týhle zemi na nic, protože na to jdou jinak, dávají CRFI a/nebo "150ft 75% bare and wet, 15% slush up to 1/8 inch, 10% ice. Remaining 75% dry snow, 25% slush up to 1/2 inch" 
Briefing si taky stáhnu doma a projedu si ho, ale je to pořád jen určitá duplicita, protože ať už je to doma nebo tu, tak máme normální briefing room, tudíž se k přípravám dostanu dostatečně dlouho před příchodem do letadla
Air Navigation Pro taky mám, stáhl jsem si tam americké Sectionals, ale zase - na pořádné přípravy je lepší Flite Star, jenže ten mám na PC. Za letu je to k ničemu, pokud na to nemáš pořádný držák. Ten zatím nemám. A beztak je to stále jen duplicita ke GPS v letadle. Takže to používám jako sofistikovanou prohlížečku map.
Pořád nepřesvědčivé. Už teď vím, že se to ale zlomí a to přesně v tom momentě, až to budeme moci používat jako EFB, jako má Air Berlin. Budu místo PC nosit do éra malou jednoúčelovou placku, ve které budu mít všechny firemní dokumenty, snadno čitelné, mapky, program na výpočty performance apod. Pak jo, pak se nad tím taky budu rozplývat |
|