Ty nerizeny aprony me serou, je to OK s malym letadlem tak do velikosti bizjeta, ale s velkou kravou, zejmena ceka-li te pushback, je to na ranu. Pokud je tam alespon nejaky Apron Advisory, tak budiz, ale neprosto nerizene aprony, kde musis vysilat na slepo, jako je v Halifaxu ,jsou na ranu. Obrazne i doslova. Jak si mas proboha zorganizovat pusback, kdyz tam na vytlaceni ceka x letadel, jsi tam poprve, a tvoje sance nejak ovlivnit kam te vytlaci je dost omezena, protoze tam ani nejsou jasne definovane starting spoty?
Priznam se, sveho casu jsem si letani po Americe a Kanade trochu idealizoval, zejmena pokud byla ma zkusenost pouze s Pipery nebo Bonanzou, maximalne se Sovereignem. Ted si uvedomiju, ze to v te Evrope neni zas tak spatne. I ten EU-OPS svym obsahem neni vubec spatny, jenom je videt, ze ho psali urednici a tak je naprosto necitelny, coz je jedina vyhoda FARu apod, ze to je psane jako detektivka na pokracovani.
Jak si se treba skamaradil s kanadskym pojetim Approach banu, snizovani minim, OPS spec 503 a podobnych? (pro ty, co to nezazili, minima uvedena v dokumentaci jsou jen "orientacni", aktualni minima si jeste posadka musi podle urcitych pravidel urcit sama. Takovy prostor pro chybu skutecne Evropa nedava) |
|