A teraz si trocha rypnem ja!. Myslim, ze vacsina ludi z prostredia sim lietania vie, ze ide o konicek a ze to zas uplna realita nie je ale podstatou je ten konicek. Koncom 70-tych rrokov som sa uplne vazne venoval plastikovemu modelarstvu – Aj vtedy (modely boli za 12 Kčs) ich niekto zlepil za hodinu a ini dokazali po stovke hodin mat Lavocku s otvorenym cockpitom a kniplom mohli v mierke 1:72 hybat vyskovkou. Nebola to skutocna Lavocka, mozna ta vychylka vyskovky bola trocha nerealna, ale bol to maly zazrak. Ja mam na hodinu lietania na sime mozno 3 hodiny pripravy. navigacia, studium materialov, manualov a pod. Neviem, ci prave to nie je to vzruso. Na druhej strane mam pokoj od manzelky, lebo som vzdy k doispozicii na otvorenie kompotu a netrasie sa, ci nahodou niekde realne neletim. A terz to posledne! Pred troma rokmi som mal infarkt a dnes ma s mojou diagnozou uz nikto nepusti solo za knipel. Kedze patrim do starsej generacie, ktora po revolucii zacinala od nuly, mozno som si ten infarkt prihnal nekonecnymi stresmi v podnikaniň. Prisiel presne v momente, kedy som sa zmohol tak, ze som nemusel pozerat na peniaze a mohol som si zaplatit akykolvek kurz lietania. Dnes ked som kontrolovany pacient, tak si lietanie uzivam aspon na FS-ke a za tie peniaze si mozem dopriat relativne dobre HW a SW. Niekedy si zivot s nami zahra nepeknu hru. Apropos! Fs-ka bola asi jednym z najlepsich liekov v rekonvalescencii. Pomohla mi vycistit si hlavu a upokojit srdce. Lebo kto to nezazil nevie. Po infarkte ste ako keby vas strieskali basetbalovou palkou. Tie pocity musite prebyt iba silnejsim zaujmom, napr. konickom. (Zial v prvych mesiacoch ani sex nie najsuper "-)) |
|