Hmmm to je docela sviňárna. Jinak to co jsem kdysi navrhoval a neprošlo, je přesně to co píšeš. V podstatě jeden je šef a nese kůži na trh , i když oba na stejné pozici. Tím se nestrácí návyk na levo a pravo. Radim to asi zná, když zavádí novou duši a sedí vpravo. Je to nezvyk, člověk časem zblbne a má zažitý úkony co komu patří a spol. To pak máš podvědomě tendenci hrabat kam nemáš. Není to dávno. co jsem se musel smát, když jsem se sám nachytal a chtěl upozornit, aby nebyl línej a si to laskavě zapl a skontroloval sám.
To co píšeš, že celej let od plánování nakládání atd děláš sice z prava, ale jako pseudo cpt. je super příprava. Kdyby to nebylo proti předpisům, tak bych si osobně s tebou v tomhle případě i prohodil místo.
Trochu bych s tebou polemizoval, jestli těch pět let je dobrý čekat. Já bych tě hnal vlevo. A na autobusu, což jak vypadá, že tě asi nemine se pěkně vrať zas spátky. Měl jsem tu kluka, tak trochu tvoje krevní skupina v tom , jak šel za svým. Pak hnil stále vpravo, až se naštval a šel jinam a už má cpt. Nedavno jsem ho shodou okolností potkal, stáli skoro vedle a byl spokojenej i když lítá se společností co ho moc nebere. Bylo na něm vidět, že ho to štve. Ale už má jinou výchozí pozici na cestě . Jen mu chybí hodiny. To co píšeš o loukoťácích a karieře u nich , je trochu na hraně. Mám to jen zprostředkovaně, ale prý tam není nic neobvyklého, že lítaj třeba dokola Amstr a například Prahu. To je děs. To se pak člověk diví, že nemaj žádný malér. No nic
je to nějak dlouhý - Autocenzura.
Amen buráci
|
|