FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 14. 10. 2025, svátek má Agáta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak je to s LODama.... Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Jak je to s LODama....   18. 7. 2002 / 17:09
Vláďa Stoje
1248 kvadrantu je nejspis sit 39 x 32 kvadrantu, kazdy 256x256 pix, na 50. rovnobezce pixl 4,1 x 4,8m, tj. asi 41.9 x 39.3 km. Pokud se k tomu doslo od zdrojoveho snimku 10 m/pix 3963 x 3893 (nebo 3883?), ktery musi ty pevne kvadranty LOD13 plne pokryvat, zda se mi, ze jsou zatim velmi nepresne zadane CellDimensions (asi tam mas porad ten odhad 0.000090909 a 0.00014706?). Presne uhlove rozmery ctverce 10 m jsou na poledniku 0.00008983 a na 50. rovnobezce 0.00013975. Po resize na 20 m/pix (1982x1942) a zapsani dvojnasobnych CellDimensions je zdrojovym souborem pokryta porad stejna plocha, takze neni duvod, aby vysel jiny pocet kvadrantu. Jestli se jejich pocet zmensil ze site 39x32 na 32x32, je nejpravdepodobnejsi pricina nejaky prepis v novem inf souboru (vim co rikam, omyly v inf souborech, to je moje specialita, viz patch pro relief Slovenska...). S tim typem dat Custom v Terrain SDK je to u FS2002 asi tak, ze bude LOD13 na pevno, uvidime, jestli neprijde nejaka novinka v novem SDK nebo CFS3.
Tvoje obrazky z vyvoje kongresoveho centra se mi moc libi, takze drzim palce, aby to jeste z toho disku slo zachranit!
Vlada Stoje
   Seznam příspěvků  
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ