FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 14. 10. 2025, svátek má Agáta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak je to s LODama.... Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Jak je to s LODama....   18. 7. 2002 / 13:39Petr Bednář
Já myslim, že máš v zásadě pravdu. Ten parametr LOD=13 v INFu je asi jen pro formu (ne že by šlo ho vynechat...). Důležitý je nastavit správné parametry pro zdroj (zdrojovou texturu) aby se dosáhlo správného zobrazení počtu pixelů na m ZDROJOVÉ bitmapy. Ale textury typu CUSTOM jsou prostě vázané na LOD13, respektive na jeho absolutní velikost ve FS. Ať nastavíš resampleru LOD jakej chceš, ovlivní to pouze způsob jakým resampler rozřeže a případně zvětší/zmenší zdrojovou texturu. Logiku to má, protože si všimni, že default textury terénu jsou zobrazeny právě v tomto LODu (respektive v této absolutní velikosti ve FS)
   Seznam příspěvků  
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ