Reseni je na snade a jednoduche - kdyz vytvaris zaznam pro novy objekt do XML souboru, muzes u kazde nove tirdy CLASS dat pouze jeden library object ( a nebo vic verzi jednoho library objetku ), takze si muzes udelat tak ze proste budes mit ve tride tovarny jen jednu tovarnu a treba ve tride stadiony si udelas dva ruzne stadiony a das je tam oba. Budes tak mit zaruceno ze kdyz v anotatoru vyberes nove zadefinovanou tridu tovarna, tak se objevi jen tvoje tovarna a kdyz vyberes b¨nove zadefinovanou tridu stadion, objevi se jeden z tvych dvou stadionu.
Prislusne GUID si muzes nechat nagenerovat GUID Generatorem od MS ( link je v SDK ).
Ad prohazovani textur - puvodne je to asi kvuli tomu aby byly dobre videt VPT polygony a nesplyvaly s podkladem, workaround je jednoduchy - pred znahranim do FS horizontalne flipnout textury ( autogen ne ). Flipovat samozrejme uz hotove ctverce 256x256, ne celou texturu
|
|