FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 4. 8. 2025, svátek má Dominik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Autogen SDK - bug alebo trik Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Autogen SDK - bug alebo trik   22. 2. 2005 / 08:51
Marky Parky   
Reseni je na snade a jednoduche - kdyz vytvaris zaznam pro novy objekt do XML souboru, muzes u kazde nove tirdy CLASS dat pouze jeden library object ( a nebo vic verzi jednoho library objetku ), takze si muzes udelat tak ze proste budes mit ve tride tovarny jen jednu tovarnu a treba ve tride stadiony si udelas dva ruzne stadiony a das je tam oba. Budes tak mit zaruceno ze kdyz v anotatoru vyberes nove zadefinovanou tridu tovarna, tak se objevi jen tvoje tovarna a kdyz vyberes b¨nove zadefinovanou tridu stadion, objevi se jeden z tvych dvou stadionu.
Prislusne GUID si muzes nechat nagenerovat GUID Generatorem od MS ( link je v SDK ).

Ad prohazovani textur - puvodne je to asi kvuli tomu aby byly dobre videt VPT polygony a nesplyvaly s podkladem, workaround je jednoduchy - pred znahranim do FS horizontalne flipnout textury ( autogen ne ). Flipovat samozrejme uz hotove ctverce 256x256, ne celou texturu






 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ