FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 5. 8. 2025, svátek má Kristián Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Autogen SDK - bug alebo trik Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Autogen SDK - bug alebo trik   22. 2. 2005 / 09:31
palander
1. Dakujem, super napad z vytvorenim novych tried. Uz to mas vyskusane ci ich vidi aj SDK Autogen? Mal som v zalohe jedno riesenie: vygenerovat pracovne *.agn dovtedy kym sa neukazu vsetky objekty a tie potom cez clipboard copy davat do textury ale bolo by to podstatne pracnejsie - DAKUJEM !!!

2. Problem je ale v tom, ze dana textura je v defaulte pouzivana cez LandClass a ta ista textura tvorcami Cell-ov cez VTP t.j. ked ju flipnem nebude to sediet v sceneriach LandClasovych. Co bude skoda, ked si uz dam u namahu z vlastnou kniznicou na objekty. Idealne riesenie by bolo keby ze sa na to pride uz skor, a dohodlo by sa z tvorcami cellov, ze vsetky mesta budu tvorene vylucne len VTP alebo len LandClass. Napada ma este jedno riesenie aj ked velmi nepodarene: vytvorim dve sady textur (jednu normalnu a druhu FLIP) a jeden autogen. Ked niekto bude lietat nad sceneriami Cell-VTP(Cesko) mesta pouzijednu sadu a ked pojde na uzemie tvorene len LandClass (slovenko) pouzije druhu sadu. Fuj take riesenie ((
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ