ad 2.)
Ja myslel ze ti jde o ortofoto. Jestli ti jde o VPT/LC textury tak tam to samozrejme problem je. Co se tyka flipu tak existuji dve elegantnejsi reseni:
a) pracne pro tvurce, snadne pro uzivatele - vytvorit sadu textur a autogenu tak, aby po flipnuti nebylo poznat ze autogen nesedi - predstava je treba takova ze zatimco pozice domu budou vice mene soumerne ( par nesoumernosti se ztrati ), zatimco silnice, ploty a ja nevimco mezi domy budou hodne nesoumerne, takze tu bude vypadat z dalky dobre a nebude se to opakovat.. je to ale strasna pakarna pro tvruce...
b) snadne pro tvurce, pracne pro uzivatele, nepouzitelne pro lamy co nectou poradne readme - budes mit dve sady textur jak rikas, ale
- flipnutou sadu nahrajes do SCENERY/WORLD/TEXTURE a VPT scenerky nadale musi zustat bez lokalniho adresare TEXTURE
- neflipnutou sadu nahrajes do lokalniho adresare TEXTURE u vsech ladnclasovych scenerek - musi se tam ale vzdy nahrat VSECHNY textury na ktere odkazuje dany ladnclass, jinak to shodi FS
- autogen nahrajes k obema
V tehle konfiguraci FSka u VPT sahne na flipnute do SCENERY/WORLD/TEXTURE, ale u landclasu si sahne lokalne a pouzije neflipnute a tim padem bude autogen sedet vzdy. |
|