No, rozesmáls mne.
Nic takového samozřejmě studovat nebudu, protože je to pro mne nepraktické a zbytečné - a krom toho, žes nás přesvědčil, žes to nastudoval, se tím stejně nic nedokazuje. Když se totiž vrátím k počátku této zcela (ne)plodné diskuse, tak ani L2, L3 ani L nekonečno nezajistí, že GPS (ani Galileo či Glosnas, když ti tak záleží na tom, že GPS je jen jedna), ti nenahradí rychloměr. Ani ve velkém ani v malém letadle. A to je to o čem se tu (spolu) celou tu dobu přeme - akorát ty kličkuješ po různých zákoutích gps, abys měl navrch, jak to máš naštudovaný.
Což o to, teorie je krásná věc (a vývoj RNAV a dalších postupů, které se samozřejmě překotně vyvíjejí a včetně gps se v letectví také používají), ale to první neokecáš. To je to, na co se máš zeptat svého instruktora (a z čehož ses zatím taky vždycky vyvlíkl přes technické serepetičky).
Takže ti jenom zoakuju, co je tady ve stromě nahoře mockrát a pořád to platí:
Zeptej se svého instruktora anebo někoho., kdo je pro tebe v letectví autorita, jestli, kdy a jak lze použít gps, když ti vypadne rychloměr. A pak sem poctivě napiš, co ti odpověděl. Víc nic.
Hic Rhodos, hic salta !
PS: ale kličkovat umíš dobře, myslím, žes výrazně překonal i některé zdejší kolegy tímto uměním pověstné.
PPS: pokud jsi sám sobě jedinou autoritou v letectví, prosím, napiš to rovnou - slibuju, že na tvé posty pak 100% nebudu odpovídat. |
|