FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 5. 8. 2025, svátek má Kristián Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FSX doplňky Jeden příspěvek | Celý strom
FSX doplňky   21. 4. 2014 / 20:17
eddiex
No myslim, ze ta debata nema moc cenu, protoze mi trochu podsouvas, co jsem nenapsal. nenapsal jsem , ze vsichni vyvojari prekracuji meze!!!! Ale ORBX je tim zname a to hlavne mezi ostatnimi vyvojari. Posouvat hranice neni totez, jako prekracovat hranice. Addony ktere bez vedomi uzivatele a dokonce casto bez moznosti volby meni v simu neco, co je potrebne pro fungovani soucasti simu nebo jinych addonu jsou jednoznacne "skodna". Takhle jsem to myslel.
Abys pochopil co myslim: Nainstaluj si nadherne Svycarsko [promin momentalne nevim ci je to produkt] a rozhledni se kdekoliv po zemekouli. Nic se nedeje, jen mas vylepsene Svycarsko. Pak nainstaluj Cairne od ORBX a znovu se rozhledni po svete. Ve Svycarsku najdes panelaky jako v Ostrave a prakticky jedina pouzitelna oblast Ti zbyde okolo onoho australskeho letiste. A uz to ani nespravis, jen reinstal. Ono to totiz nejen rozhazi landclass, ale i definice autogenu. Mam to vsechno za sebou. Nejsem odbornik, to fakt nejsem, ale uplne mimo misu taky nejsem.

Ja souhlasim, ze ORBX textury jsou skvele a konkretne Global neznam a nesoudim. Hovoril jsem o ORBX a jeho pristupu. Ano jsem spise pro ortofoto. Nevim v cem je problem co se tyce autogenu atd. A uz vubec nechapu, jak muzes napsat, ze je jeho barevnost neprirozena. Vzdyt je to vlastne fotka. A kazde orto muze byt jine. Nelze to zodpovedne globalne rict, ze orto je barevne neprirozene. Ano je to boj a neni uplne snadne najit, poridit, ci nejak vyrobit prijatelne orto. Ale obecne se odsoudit fakt neda. To by mohl napsat jedine nekdo kdo jich moc nevyzkousel.

No a nakonec to pocasi. Diky za pouceni. Znam je asi vsechny a hodne podrobne. Sam pouzivam textury z REX. Ale ja nemluvil o texturach. To nastaveni v FSGRW, ktere mam na mysli je: TOOLS - SETTINGS - GENERAL - a uplne prvni vec nahore posuvnik od 0 do 100%. Cim mensi hodnotu das, tim vic bude engine nahrazovat mraky typu stratus [vizualne ne tolik atraktivni] za mraky typu cumulus [vizualne velmi atraktivni]. Poskytne Ti tak mnohem bombastictejsi pohled, avsak velmi nerealisticky. Kdyz das hodnotu na 100% bude engine pumpovat do simu data tak jak je obdrzi z realneho sveta. V drtive vetsine situaci bude pohled sice mene atraktivni , ale bude mnohem vice odpovidat skutecnosti.
Takze opakuji - nemluvil jsem o texturach ale prave o tom jak verne, ci neverne engine vpravuje pocasi do simu.

S posledni vetou souhlasim. Ono je totiz neco jineho najit nedestruktivni zpusob jak vylepsit moznosti simu a neco jineho je nerespektovat nic okolo prave a jenom toho "meho" produktu, ktery prodavam.
 1x    Seznam příspěvků  
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ