| | Let IFR 26. 7. 2014 / 12:24 | |
| | Je to tak, ale treba povedať jednu vec... V prípade preplneného priestoru alebo udržaniu rozostupov ATC môže zmeniť kurz lietadla a tak podobne podľa potreby. Zvyčajne ale potom po určitom čase príde príkaz "resume own navigation to xyz" a pokračuje sa ďalej podľa FPL, do ktorého ATC nemá dôvod zasahovať, pokiaľ sa nejedná od posádky o "request shortcut". ATC skutočne len prideľuje SID/STAR a dohliada na správne rozostupy a správny tok letovej prevádzky nad daným územín. Piloti letia podľa platného podaného FPL. |
| |
| | Let IFR - gigy19 | 25. 07. 14 v 08:56 |
|
| | Let IFR - Koprik | 25. 07. 14 v 09:24 |
|
| | | | Let IFR - Koprik | 25. 07. 14 v 15:42 |
|
| | | Let IFR - Rychlokvaška | 26. 07. 14 v 09:16 |
|
| | | | Let IFR - Koprik | 26. 07. 14 v 13:49 |
|
| | | | | Let IFR - mezekmezek | 26. 07. 14 v 16:55 |
|
| | | | | | Let IFR - Koprik | 26. 07. 14 v 18:42 |
|
| | Let IFR - Luděk Ch. | 26. 07. 14 v 12:03 |
|
| | | Let IFR - Marek07 | 26. 07. 14 v 12:24 |
|
| | | | Let IFR - Luděk Ch. | 26. 07. 14 v 17:35 |
|
|