FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 14. 5. 2024, svátek má Bonifác Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Let IFR Jeden příspěvek | Celý strom
Let IFR   25. 7. 2014 / 09:24
Koprik
STRUČNĚ:
1) Letadlo musí IFR vždy letět dle předem schváleného letového plánu, v některých oblastech včetně přeletových a přistávacích povolení, které jsou součástí plánu
2) Součástí plánu je routing včetně letových hladin, ten se poté logicky zadává do FMC.
3) Posádka musí mít v ruce též papírový / elektronický navlog, kde je routing a traťové body v něm uvedené, včetně paliva na základě akt.počasí, vše připravené sofistikovaným navigačním softwarem - u lepších společností. Tudíž by byl nesmysl, kdyby posádka FMC ignorovala a trať nezadala - ten je navíc součástí FMS a u moderních letadel Boeing / Airbus.Když tedy pominu, že zadání trasy dle OFP je obsaženo v každém firemním SOP a je součástí checklistu!
4) Ne vždy posádce za letu do trasy šťourá ATC a v některých oblastech světa se posádky musí spoléhat výhradně na sebe - Afrika.
5) Při přeletu Atlantiku jsou například letové trasy:
http://en.wikipedia.org/wiki/North_Atlantic_Tracks
denně aktualizované a musí být povinně obsažené v OFP, tam žádné zkratky nepřichází v úvahu a letadla se řídí procedurálně.
Přítomným expertům se omlouvám za zjednodušení!
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ