Domeček super, jen tak dál! 
1) XP formát objektů aktuálně umí opravdu jen jednu texturu, nelze to nijak obejít
2) objekty v XP používají UV mapping k nanášení textur (vcelku standardní způsob mapování textur obecně), napadá mě jen, že ty boky střechy pro dřevo nemáš udělané dobře v UV mapě?
3) to netuším a je to dobrá připomínka, ale já vždycky u všeho viděl textury ve stejném adresáři jak objekt. Otázka je, jakou cestu k texturám objekty používají, jestli relativní nebo absolutní ... Tipuju relativní a v tom případě nevím, jestli lze vnutit objektu jinou cestu k textuře
4) všechny noční textury objektů v XP jsou extra textury, které XP automaticky prohodí se soumrakem/úsvitem. Pro snadnou identifikaci se používá přípona _LIT, takže normální albedo textura je řekněme "domek01.png" a noční textura bude "domek01_LIT.png". V objektu samotném je to pak parametr TEXTURE_LIT jméno_textury, např:
I
800
OBJ
TEXTURE g_buildings.dds
TEXTURE_LIT g_buildings_LIT.dds
POINT_COUNTS 97 0 0 222
VT -7.0170 4.2520 -5.8180 -0.748 0.284 -0.600 0.222 0.9588
...
Snad jsem to všechno moc nezmotal, tohle jsem časem tak nějak vykoumal z jiných objektů a z dokumentace, doporučuju si pročíst http://developer.x-plane.com/docs/ , je tam hodně užizečných informací a sem tam i nějaký tutoriál.
Na animované objekty bych asi doporučil Blender s pluginem na export (tak, jak máš keyframes v Blenderu, tak se to bude i animovat v XP), pokud jde třeba o kouř apod. tak s tím bych nespěchal, protože XP11 má prý ve finále mít vlastní částicový systém, takže to bude o dost jednodušší. |
|