K těmhle jsem se ještě neprokousal, ale díky za tip. Kingair jsem bohužel zkoušel včera večer. To byl jeden velký WTF?! a celou noc mě trápily noční můry. Jako 50% nefunkčního kokpitu to bych ještě přimhouřil oko.
Nefunkční osvětlení kokpitu už mě nasralo protože jsem se chtěl mezi LKMT a LKTB podívat jak to bude vypadat v noci. Ale to chování v letu, tomu se už ani nedá říkat arkáda, to je buď výsměch nebo parodie, jejíž pointa mi ale zatím bohužel uniká.
Koupě FSXX mi zatím dělá dvě služby:
- Zvyšování krevního tlaku, už tak dost vysokého z práce, na hranici neúnosnosti.
- Více a více si vážím XP11
Sekundárně si uvědomuji, že FSXX má stejné problémy jako XP11 - mesh má evidentně stejný zdroj a i když u FSXX nepřistoupili k jeho zjednodušení tak problém švů na přechodech dlaždic jako ho známe z XPL má i FSXX. V FSXX ale mají tmavý podklad pod meshem, takže díry nesvítí do dáli modře jako v XPL. To si zase FSXX kompenzuje dírami do meshe které v kopcích dělají vektorová data silnic.
Intenzivně uvažuji, jak do XP11 dostat autogenové lesy a trávu z FSXX, protože tohle je fíčura co se ASOBO fakt povedla a hustý les fakt vypadá jako hustý les a přesto jsou přes něj vidět z ortho podkladu lesní cesty, takže to nevypadá tak neuměle a unifromně jako husté lesy v DCS. Vzpomínám na svůj poslední reálný let se SONPem z LKKL na Křivoklát a nad údolí Berounky. Pořád jsem byl šíleně nervózní při uvědomění si, že v případě poruchy motoru C172 padá v reálu jako kámen a z těch lesů pod námi byl z cca 3500ft fakt strach a respekt.
Spolupráce LR a MS je alsi nereálná, ale byla by fajn. FSXX by prospělo licencovat od LR letový model, rozhlížení a ovládání 3D kokpitu. XPL by se posunul o velký kus dál, kdyby implementoval některá grafická řešení z FSXX - globální ortho - lesy, trávu, možnost lokální editace meshe. |
|