FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 6. 7. 2025, Den upálení mistra Jana Husa Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LKZB XP12 Jeden příspěvek | Celý strom
LKZB XP12   26. 1. 2024 / 10:18
Willhelm   
´´Jsi holt hnidopich i na poměry XPlane uživatelů ´´
Tos docela trefil. Proto mě nebere MSFS s měřítky +/- autobus. (Pushback vozítka 140% proti reálu, kdy jejich kabina nekoliduje s trupem letadla jen o milimetry, lidé vysocí 2,2m atd.)
U XPL mě vytáčí, že 95% autorů gateway scenerek, vůbec nepracuje s vektory draped polygonů, i v XP11 bez krycích lišt se s tím dalo solidně kouzlit teď v XP12 s paletou 4x4 pro asfalt a 4x4(+2) pro beton a krycíma lajnama se s tím dají dělat zázraky.
Tvorba do MSFS ve srovnání s XP12 má své výhody i nevýhody.
WED je super časově efektivní co se týče kladení polygonů. CADové prostředí XPL mi proti online WYSIWYG editaci scény MSFS vyhovuje více. PC neřve na plný výkon a vizualizace ve zjednodušeném 3D preview okně je efektivnější než pomalý developer ´´full 3D´´ mod MSFS.
Nicméně MSFS má fíčury, které bych uvítal v XPL:
- exclude polygon (jeden polygon vs. XPL potřeba mít to definované desítkou obdélníků)
- water polygon (velmi snadná definice vodní hladiny - např. pro požární nádrže které na letištích bývají)
- flatten polygon (perfektní pro vodorovné srovnání terénu pod budovu, ale lokální editace meshe letiště je dlouholetá bolístka XPL a ani s meshremexe nebo muxp nejde dosáhnout takových výsledků jako s default MSFS nástrojem pro lokální editaci meshe. Osobně mě dost zaráží, že lokální editace meshe byla v přání uživatelů XPL na tak nízkém místě - to bude tím, že uživatelů kteří tvoří a kteří to potřebují je holt strašně málo.)
Možnost definice měřítka objektu je na první pohled super, ale v konečném důsledku podle mě MSFS spíše kurví, resp. tvůrci to nepoužívají správně.
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ