FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 6. 5. 2024, svátek má Radoslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LKZB XP12 Jeden příspěvek | Celý strom
LKZB XP12   26. 1. 2024 / 15:53
artoo
Jo lokální editace meshe, exclude a flatten... to jsou známé věci a prostě a jednoduše je nejde udělat, protože DSF data jsou v podstatě pořád stejná už od verze 9. Štve to hodně lidí, řekl bych většinu, ale holt nezbývá něž čekat na přepracování celého systému terénu (což s plánuje pro příští verzi).

Ale těší mě, když vidím sem tam někoho, kdo si dá práci a naučí se všechny ty assety používat správně. Já jsem si tam do defaultu navymejšlel (a prosadil i přes počáteční odpor zejména Bena) spoustu vychytávek, zejména všechny ty efekty na terénu (hrany, cestičky, stopy od sekačky atd). Ale bohužel většina autorů je líná i si přečíst step-by-step obrázkový manuál (který mi mimochodem dá kolikrát víc práce něž výroba těch assetů ). Viz ty vektory draped polygonů - to je do očí bijící, ale s některejma GW autorama je to jak mluvit do dubu. A bohužel nejvíc tvořej většinou ti co to nejvíc flákaj. Prostě hlavně aby to už už bylo...

 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ