Myslím si, že původní záměr byl, abys mohl některé assety jaksi morfovat. (Zřejmě kvasi náplast za chybějící facade a string fíčury které má XPL.) Když jsem teď klikal ty dvě gateway scenerky, tak jsem tam měl situace, že mi tam třeba relativně seděl podle orto podkladu hangár 25x20m, ale aby sedl pořádně, bylo by ho potřeba natáhnout na 30x20m. V MSFS si ho zmorfuješ v X o 5m s malou daní distorze dveří a oken. We WEDu je častá praktika dát dva hangáry s 5m ofsetem - což funguje jen pokud máš flattened airport, protože u klasického meshe posun pivot pointu o 5m ti pravděpodobně způsobí rozdíl obou objektů v Z ose a to už nevypadá pěkně. Já osobně dám raději kratší budovu se zachováním hrany, která je podle mě důležitá (většinou vrata, ale třeba u LKZB jsem naopak u hangáru vytočeného vraty o 90° k ploše zachoval zadní stěnu a protáhl o něco parkovací polygon).
Dost situací ti v XPL řeší použití fasád. Zvláště teď ty nové s 3D fíčurama jako vpadlé rámy oken a dveří, nakládací rampy apod. jsou neskutečná technická vymoženost. |
|