Artoo mi už před lety - v dobách XP11 povídal, že mesh je v XPL dost prehistorická záležitost - lehce na pikaču. Já tipoval, že v rámci velkých změn u XP12 se tomu tým pověnuje. Moc jsem si přál lepší mesh a hlavně nějakou user friendly možnost lokálních úprav. Není letiště, kde bych to při tvorbě neocenil.
LKKV - tam je ten zpropadená Vítkova hora a cesta na prahu dráhy 11.
LKFR - tam jsou fakt potřeba subtilní úpravy terénu kolem budov.
ENBR - tam je skála před terminálem - s default meshem skoro neexistuje, s Ortho4XP to dělá bordel na celé ploše letiště.
ENTC - tam je podjezd dálnice pod prahem dráhy - který je sypaný + potřeba subtilních úprav meshe na druhém konci dráhy která začíná prakticky z moře.
LPPD - tam je potřeba terénní zářez kolem terminálu a násed pod prahem dráhy 30
EGPH - tam mi chybí výrazný železniční násep pod prahem dráhy 24.
LKPR - Praha má sned nejsložitější terén ze všech světových letišť - náspy kolem apronů - zářezy pro dálnice - zajímavě profilované dráhy.
Do čeho se pustím tam většinou narazím na problém meshe. Jsou na planetě dva lidi co to zvládají a ti se o know how nepodělí a spolupracují jen na komerčních projektech s potenciálem prodeje aspoň 5000 ks u kterého si řeknou solidní provizi z prodeje...