Co se ti nelíbï na myšlence 13 pro ARR a 24 pro DEP? Mě se to líbí
a) vlet z 24 můžeš pustit už ve chvíli kdy přílet vykřižoval 13, nemusíš čekat na uvolnění
b) povolení k přistání vydáváš v době kdy odlet křižuje 13, to je časově srovnatelné s dosavadním stavem
c) nemusí tě trápit separace práh na práh ( resp. novější práh na 2,4 km )
Jediné co mi přijde nedomyšlené je uvolňování 13ky až po Papa - ale tam by to podle mne vyřešil jeden vhodný rychlý výjezd.
Jinak k argumentu že rozum zvítězí - přijde mi dost mimo mísu, neb
i) pokud vím, jde o dočasné navýšení kapacity dokud nebude vybudovana paralerka
ii) argumentaci že rychlé výjezdy jsou navržené špatně jsem slyšel už mnohokrát, ale nikdy jsem nikoho neviděl předložit nějaký návrh kde jindy by ty výjezdy měly být Ono když si je totiž představíš na Charlie, tak to je ( se správným úhlem) moc brzo a v tom rádoby optimalním místě překáží drobný detail jménem dráha 13/31.
Nějaké opravdové argumenty proč je to nesmysl bych si rád poslechnul go ahead ))
|
|