FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 4. 8. 2025, svátek má Dominik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Neni polygon jako... co vlastne? Jeden příspěvek | Celý strom
Neni polygon jako... co vlastne?   9. 1. 2006 / 00:52
PjSky   
Co je to stereoskopie asi vi kazdy. Ze FSKA nema potiz s toule technologii je take fakt. Ale jak to tak vypada, nektere scenerky potiz maji - shlednete obrazek.
Z nejakeho duvodu nVidia driver nevytvari separaci modre okrouzkouvanych objektu... hlavne to plati o "rotujicich" stromech... nejvice postizeny co jsem spatril bylo LKVO, LKMO kde neni ani travnik v okoli RWY rozpoznan jako plnohodnotny polygon...
Nevite kdo a jak to vytvoril? Modely z GMAXu problemy nemaji... nedokazete si predstavit, jak to pak v prostoru vypada... defacto ty objekty "trci" kdesi nad prostorem... napr. na obrazku je Rakovnik... nastesti RWY je v poradku.. LKVO trci nad terenem tak, ze pro VFR je ztracene - pusobi dojmem letajiciho ostrova... [protoze teren pod nim je flatten, tak si zachovava smer k terenu a i iluzi prostoru, jen hloubka/vyska se meni]...
img_forumn/r85515_1.jpg (500x375)
   Seznam příspěvků  
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ