Co je to stereoskopie asi vi kazdy. Ze FSKA nema potiz s toule technologii je take fakt. Ale jak to tak vypada, nektere scenerky potiz maji - shlednete obrazek.
Z nejakeho duvodu nVidia driver nevytvari separaci modre okrouzkouvanych objektu... hlavne to plati o "rotujicich" stromech... nejvice postizeny co jsem spatril bylo LKVO, LKMO kde neni ani travnik v okoli RWY rozpoznan jako plnohodnotny polygon...
Nevite kdo a jak to vytvoril? Modely z GMAXu problemy nemaji... nedokazete si predstavit, jak to pak v prostoru vypada... defacto ty objekty "trci" kdesi nad prostorem... napr. na obrazku je Rakovnik... nastesti RWY je v poradku.. LKVO trci nad terenem tak, ze pro VFR je ztracene - pusobi dojmem letajiciho ostrova... [protoze teren pod nim je flatten, tak si zachovava smer k terenu a i iluzi prostoru, jen hloubka/vyska se meni]... |
|