Skutecne ten vnav je tam asi dost nedotazeny a je pravda,ze jakmile vypnu vnav jaks taks to letadlo dokopu s pomoci vert.speed a LVLCHG do cile,ale v realu bych byt cestujicim v tomhle pripade asi nechtel presne jak jsi psal....mam problemy,kdy odhadnout,kdy zacit kleasat a jak strme a HLAVNE,kdy zacit brzdit,abych se pak dobu neplouzil pomalu k bodu,kde jsem chtel mit danou rychlost a nebo naopak abych to stihal ubrzdit...je pravda,jak rikas,ze velky letadla to vsema moznyma vychytavka ulehci,ale byl bych rad,kdybych si to umel planovat,hlavne asi vlivy doprednych rychlosti,protoze odhad brzdeni je pro me fakt problem,AJS kdysi napsal na forum pekne vychytavky,jak odhadnout T/D ale musi byt tehle informaci vic,akorat nevim,jak se k nim dostat nebo kde je sehnat.....proto se na tebe jeste obracim,jestli bys mi nemohl pomoct,jak vse lepe planovat....diky!!! |
|