FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 26. 12. 2025, svátek má Štěpán Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ground polygons, FSX Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Ground polygons, FSX   19. 10. 2006 / 10:05
Blackrat
A jeste jedna vec, kdyz nakreslim v AFCADu polygon s povrchem GRASS, tak je ve FSX nechutne zluty. To asi souvisi s podzimnima texturama FSX, ze?

Jakou technologii byste pouzili pro podkladovy polygon letiste? Mne napadlo toto:

1) Nic - vypada blbe, draha je "na poli"
2) Grass - i ve FS2004 "svitici" neprirozeny polygon, ve FSX zluta tragedie.
3) Nejaky prirozenejsi grass - nevim jak udelat aby byl videt ve FSX, kdyz poygon SCASM a VTP technologie nefungujou a v AFCADu nejde custom textura.
4) Orto foto - krom toho ze to zatim neumim, je problem s rozdilnym formatem FS2004 a FSX. Nebo to jde nejak udelat aby to zustalo kompatibilni a ja nemusel delat dve verze?
5) Nejak jinak?
   Seznam příspěvků  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ