Trošku tě Gusto poupravím...
Rozhodnout se jestli s tím třískneš nebo ne (přeneseně řečeno - jestli půjdeš do goaroundu nebo ne) se můžeš kdykoliv, dokonce i po samotném dosednutí (tzv. balked landing) a důvodů může být mnoho. Kdy se naopak rozhodnout musíš je vpodstatě ve 3 bodech (lišících se v parametrech podle SOP daných aerolinek)
1.) 1000ft AGL - pokud existuje pochybnost o tom, že bys v 500ft dosáhl a udržel stabilized approach (závada na systémech, motorech, nutnost honit G/S zeshora, atd.)
2.) 500ft AGL - pokud nesplňuješ kritéria stabilized approach (on glideslope, correct and stable speed -0/+20kt, stable V/S, stable power and not idle, landing config)
3.) DH (DA,MDA,MDH,ACH, atd. podle toho co je v dané situaci minimem rozhodnutí) - pilot non flying řekne "decide" (někdy je to eerrrrrm, deeee-ciiiii-errrrm-deee ;o) a podle toho jestli kapča vidí rwy (případně daný počet světel) nebo ne, tak pokračují v přistání nebo musí jit goaround. |
|