| Minima vždy platí pro to, co máš na výškoměru (pro altitudes), nebo radiovýškoměru (pro heights). Výška je prostě to co je na budíkách, neexistuje něco jako "ve skutečnosti jsem jinak vysoko" protože je jinde podvozek, apod. Obojí (a zejména radiovýškoměr) je u daného letadla kompenzováno tak, aby se právě onen efekt rozdílné polohy pilota eliminoval. U radiovýškoměru se krom např. zpočítaného vysunutí podvozkové nohy z tlumiče počítá i s délkou smyčky od antén radaru a tím pádem zpožděním, které nějaký metr přidá. Proto např. když si všimneš u dobrých addonů když jsi na zemi, radiovýškoměr ukazuje zápornou hodnotu (podvozek je stlačený váhou letadla). Samozřejmě to znamená, že jak píšeš, díky rozdílu "posazení" pilota asi ze 747 uvidí co potřebuje o něco později, ale to se holt nedá nic dělat, důležitá je poloha letadla - krom toho minima pro 747 v případě DH taky bývají o něco vyšší díky setrvačnosti a příslušné ztrátě výšky pro zahájení manévru. |
|