FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 7. 8. 2025, svátek má Lada Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Potíže s B737 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Potíže s B737   10. 10. 2007 / 00:30
Marky Parky   
Hlavní problém tohodle povídání je, že tyhle postupy nejsou nikde konkrétně popsané, jde spíše o zvykovou záležitost spojenou s oblíbenou frází "použití nejlepšího úsudku". Nicméně na tvé dotazy:
- letím na význačný radionavigační bod na letišti/IAF. Pozor - nezaměňovat s "letím přímo". Absolutně nejbezpečnější řešením bývá nasadit nejpravděpodobnější příletovou vyházející z aktuální dráhy v užívání.
- tohle funguje obecně, pokud není v přímo v postupech pro dané letiště uvedeno jinak (například právě přidělení příletové na některých letištích bývá popsané přímo v mapách bez další nutnosti ATC povolení)
- ano, v Blavě bych pokračoval na JAN VOR
- samozřejmě se snažím získat co nejrychleji nějaké ATC povolení s jasnou instrukcí (pokud třeba postup nevychází z nějaké mapy - viz výše). Ale prakticky to dělám tak, že se zeptám na frekvenci, když se na ní dostanu a dál se řídím instrukcí ATC. A pokud instrukce ATC zní nejprve standby, tak vyčkám, pokud zní "for clearance contact.." tak je mi jasné, že povolení obdržím na následující frekvenci a řídím se tím.

A na závěr ze všeho nejdůležitější poznatek - nikdy a v žádném případě na posledním bodu letového plánu NEHOLDUJTE!, protože s největší pravděpodobností pár mil za vámi je další letadlo, klesá do stejné hladiny a vy se mu otočíte akorád do cesty...
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ