Omluva přijata. Nebudem se na tohle téma dohadovat veřejně a povíme si to všechno privátní cestou. Jen pro upřesnění některých věcí, které se hodí všem.:
FLP byl podaný 2x a obojí ve FL150...
Žádost o příletovku byla cca 3 minuty do BODALu, nikoliv 40NM před ním (40NM před BODALem jsi teprve dostoupával FL150 a ani jsi neminul VOZ). Co tomu předcházelo proberem privátně...
Na "standby" se nijak nereaguje, znamená to doslova "vyčkejte, zavolám vás" - tedy ani žádné "standing by..." ani žádné opakované volání pro připomenutí se (pokud teda není ta doba třeba 10 minut, to už bych se asi připomenul... ale rozhodně ne 3x v rámci tří minut...
Zobrazování provozu si tedy opravdu pořeš, protože minimálně 3 letadla kolem tebe prolétala ve vzdálenosti menší než 10 NM. Ale i kdyby se ti letadla nezobrazovala, to není až takový problém, ale důležité je poslouchat a řídit se pokyny ATC - ten je tam od toho, aby tě zachránil před srážkou i s letadlem, které "nevidíš"...
Na závěr bych ještě jednou zopakoval, že to co ty označuješ za "narušení" je úplně běžný a standardní postup, a jestli jsi se doposud setkal s jiným, tak to bylo třeba protože jsi letěl v době, kdy bylo málo provozu a ATC měl na tvoje nadstandardní požadavky čas, odpadla mu koordinace (protože sám obstarával i Brněnský APP) a nebo si nebyl tak jistý v kramflecích a tak ti radši vyhověl i když to pro něj znamenalo starosti navíc.... |
|