A já si zase rejpnu - to bych nebyl ani já, že..
Je sice fajn, že jsou "odseparováni" pacoši přilétající a odlétající na TS2..
Ale i tak jsou gaty C a D blbě postaveny, bo z hlediska odbavení pacošů je to neefektivní..
Dost často jsem se v zahraničí setkal se systémem:
Pasovka - BEK - tranzit - čtečka palubek - čekárna - letadlo
V LKPR je systém horší:
Pasovka - BEK (když beru TS2) - tranzit - čekárna - čtečka palubek - letadlo..
Systém užívaný v LKPR má tu nevýhodu, že ani velmi krátkou dobu před odletem obsluha gate neví, kolik lidí a kdo přesně chybí, aby se případně dali hledat jeho/jejich kufry a zrušit je z letu ještě před odletem..
Ten systém, který jsem popisoval jako první a který fungoval na starém terminálu C má výhodu právě v tomto, že např. i 15 minut před odletem už v gate vědí, kdo jim chybí a můžou podniknout kroky, jak stihnout i tak odletět načas..
(ten rejp, předpokládám, nebudeš brát osobně, to je prostě jen konstatování holýho faktu podepřenýho několikaletou praxí..) |
|