Tohle všechno beru..
Ale pak, jestliže zákazník (dopravce) je nespokojen, nemůžu brutálně zneužívat toho, že spousta věcí nefunguje tak, jak má a zároveň ho kasírovat o slušný pálky na pronájmech např. přepážek (sorry, ale milion - tolik to stálo, když jsem tam dělal - za tzv. pevnou přepážku na rok, mi přijde jako slušná zlodějna). Nehledě na fakt, že "LePra skeptikem" jsem se stal poměrně brzo poté, co jsem nastoupil do "koordinačního týmu", kterej měl za úkol sepisovat požadavky a závady zjištěné během odbavení, pak to předat našemu vedení a to pak jednalo s vašim podnikem. Zejména díky tomu, že realizace těchto požadavků nebyla provedena v horizontu týdnů, ale měsíců a nezřídka i let..
Např. větrolamy do gatů B10-B18.. Dyť tam se v zimním období nedalo fungovat.. Lidi byli nemocní, na podzim a na jaře ti tam zase po celém gate lítali kupony.. takže opravdu "ideální" podmínky pro řešení provozních situací..
prostě.. chápu, že se i ve vašem podniku najdou tací, co mají snahu něco změnit, nebo jsou schopni věci dát jakš takš do pohybu, ale jinak je to pro mě pořád tlupa neschopných manažerů, kteří jsou si vědomi svojí neschopnosti, ale hlavně, že korunky cinkají.. (ostatně, takových je v tomhle státě hromada, že.. ) |
|