FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 12. 8. 2025, svátek má Klára Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Naco vlastne sluzy polygon a mesh konvertovanie v gmaxe? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Naco vlastne sluzy polygon a mesh konvertovanie v gmaxe?   15. 1. 2008 / 13:04
Marky Parky   
Slouží to hlavně k tomu, že pak můžeš pracovat s jednotlivými vertexy, hranami či stranami a tak můžeš dosáhnout daleko složitějších objektů než skládáním krabic.

Co se týká souřadnicového systému, tak 0,0,0 v GMaxu je referenční bod ve FSce (nemusí být nutně CoG) - tedy místo, vůči kterému se počítá poloha. Pro export pak v Gmaxu nastav že 1 unit = 1m a protože FSka počítá malé vzdálenosti také v metrech od referenčního bodu, tak je pak systém jednotek stejný.

   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ