Zaujimalo by ma niekolko veci ohladom lietania podla pristrojov v malych lietadlach (GA) v reale. Hlavne starty a pristatia na riadenych letiskach. Napr. Cessna....
- je rozdiel medzi nocnym lietanim a lietanim cez den v MLHE ???
- ak nemam FMS ci FMC (???) co asi cessna nema, musim vykonavat SID a STAR procedury ?
- ak tie procedury musim vykonat a nemam ten pristroj FMS ci FMC (???), tak ma naviguje niekto cez vysielacku (TWR, APP, DEP...atd) ?
- ak tieto procedury nemusim vykonat, tak kto ma naviguje ? (TWR, APP, DEP...atd)
- ak mam cessnu vybavenu tym pristrojom FMS ci FMC (???) , a nahodim tam vsetky STAR a SID udaje, tak ZAPINANJU po vzlete par metrov nad zemou piloti autopilota alebo to pilotuju vsetko rucne ?
- ak pilotuju rucne, ako piloti vedia, kedy su nad konkretnym bodom (FIX) a maju tocit na iny bod ?
Vsetko toto (SID a STAR) som skusal v FS cez FSNavigator s vypnutym autopilotom, ale bolo to uplne nelietatlne bez neho. Okamzite som bol strateny. VOR/DME ovladam, a vedel som nalietavat v kurse v akom bolo treba, ale napr. LZIB ma v STAR a SID hodne FIX bodov a tam som sa zacal stracat.
Sorry za obsiahly prispevok, ale chcem to mat vysvetlene, "ALLinONE"
|
|