TracIR 4
500Kc
Prodam TrackIr 4, prestal jsem pouzivat, ale stale funguje a je skoda aby mi to lezelo v supliku. Tak za 500. Osobni pre...
Nejste přihlášen
Dnes je pátek 28. 11. 2025, svátek má René
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSS - fórum
RSS - novinky
Facebook
Verze pro PDA
Vývoj scenerek s ohledem na FPS
Jeden příspěvek
|
Celý strom
Vývoj scenerek s ohledem na FPS
18. 3. 2009 / 12:50
Palo-LM
Len doplnim, ze neviditelne polygony sa mazu. V ramci spominaneho setrenia ploygonmi. Dalsia finta su napriklad tyce a stlpiky. S praxe viem, ze uplne staci hranolcek spravne o texturovany a v Sime by si odprisahal ze je to obla tycka, a podobne
Vývoj scenerek s ohledem na FPS
- MT206
18. 03. 09 v 12:17
Vývoj scenerek s ohledem na FPS
- Cesmina
18. 03. 09 v 12:39
Vývoj scenerek s ohledem na FPS
- brendon (SVK832)
18. 03. 09 v 12:56
Vývoj scenerek s ohledem na FPS
- Cesmina
18. 03. 09 v 13:11
Vývoj scenerek s ohledem na FPS
- Palo-LM
18. 03. 09 v 13:49
Vývoj scenerek s ohledem na FPS
- Palo-LM
18. 03. 09 v 12:50
O serveru
|
Zveřejňování souborů ke stažení
|
Kontakt
|
© 1999-2025 FlightSim.CZ