Nejste přihlášen
Dnes je pátek 3. 10. 2025, svátek má Bohumil
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSS - fórum
RSS - novinky
Facebook
Verze pro PDA
Vývoj scenerek s ohledem na FPS
Jeden příspěvek
|
Celý strom
Vývoj scenerek s ohledem na FPS
18. 3. 2009 / 12:50
Palo-LM
Len doplnim, ze neviditelne polygony sa mazu. V ramci spominaneho setrenia ploygonmi. Dalsia finta su napriklad tyce a stlpiky. S praxe viem, ze uplne staci hranolcek spravne o texturovany a v Sime by si odprisahal ze je to obla tycka, a podobne
Vývoj scenerek s ohledem na FPS
- MT206
18. 03. 09 v 12:17
Vývoj scenerek s ohledem na FPS
- Cesmina
18. 03. 09 v 12:39
Vývoj scenerek s ohledem na FPS
- brendon (SVK832)
18. 03. 09 v 12:56
Vývoj scenerek s ohledem na FPS
- Cesmina
18. 03. 09 v 13:11
Vývoj scenerek s ohledem na FPS
- Palo-LM
18. 03. 09 v 13:49
Vývoj scenerek s ohledem na FPS
- Palo-LM
18. 03. 09 v 12:50
O serveru
|
Zveřejňování souborů ke stažení
|
Kontakt
|
© 1999-2025 FlightSim.CZ