Ne. Tzv. "opravy vadných přístání" se cvičí. V podstatě jde o to, že pokud jsou výchylky kormidel správné (ani velké, ani malé, ani moc brzy, ani pozdě) vedou při jakémkoliv rozkmitání ke stabilizaci letu - tedy i přístání. Pokud jsou zásahy do kormidel příliš hrubé, razantní -a/nebo sm moc velkou výchylkou, dojde naopak ke zvětšení amplituty "kmitů" letadla, další a další oprava pak vše jen zhoršuje. Je potřeba udělat malou korekci - a knypl podržet - éro letí trochu výš, než normálně - člověk se mezitím vzpamatuje - a pak normálně přistane. Pokud je vyplavání moc vysoko - anebo se nedaří trefit tusprávnou "malou výchylku" - je lepší přidat knedlík a go around. Bohužel - kdo to zažil - než si tohle všechno člověk prožene hlavou, už skáče - jak ten kozel
viz další příspěvek,m který chystám - dole přepis těch ruských pokynů. |
|