Delas, jako by letectvi bylo nejaka svata krava, ktere se nesmi stat. A jako by bylo strasne bite. Jenze krize je vsude, nejen v letectvi. Propousti se vsude, nejen v letectvi. Zamestnanci jsou taky biti vsude, nejen v letectvi. A v podstate vsechny problemy, co jsi tu vyjmenoval, jako zasadni problemy letectvi, zaziva aktualne v podstate kazdy obor.
Jak pises v poslednim odstavci - litat se bude dal, jen to ted bude par let pro spolecnosti tezsi. A to, ze i v krizi jde byt v plusu, uz tu par spolecnosti ukazalo. Jen je potreba zacit se chovat trzne, a opustit system polostatnich molochu s nenasytnymi odborari, a neresit jen otazku, jak co nejvic odrbat zakaznika, ale taky se podivat na nakladovou stranku. A to, ze i legacy dopravce (a nejen LC) muze byt v krizi v plusu , ukazala lufthansa.
a na ten zbytek ti muzu napsat jednu vec - kdyz je to podnikani v letectvi tak tezky, a nekomu se to nelibi, tak at to klidne zabali . z´jevne i v podminkach EU podnikat v letecky doprave mozny je, mozny to je ziskove. beres to strasne ublizene, jako by vsichni chteli letadylka zakazat, znicit, poskodit a sebrat. |
|