FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 22. 9. 2025, svátek má Darina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
"Chování" AI letadel ..... Jeden příspěvek | Celý strom
Re:   16. 6. 2002 / 18:36Marky Parky
1) Jestli vlnkou myslis tenhle manevr:





tak to je podle mne neco jako "prilet na downwind leg". Dela to kazde AI letadlo letici VFR vic jak 90 stupnu od osy drahy na obe strany. ( nezkousel jsem IFR letadlo na Visual Aproach, ale obavam se, ze to bude podobne )





2) Myslim ze to je od obojiho trochu. AI zkratka neni dost dobra, aby zvladla kazdy vrtoch dynamiky ( presneji receno obavam se, ze ma 1 algoritmus pristani pro kazdy "typ" letadel, a kdyz se letadlo trosku lisi letovymi vlastnostmi, AI to ignotuje "hybe pakami" podle defaultu a podle toho pak ty manevry vypadaji.





Druha vec je pak kombinace faktoru jako je delka drahy, vyska a stoupavost/klesavost letadla, ted zrovna resim problem, ze mi na LKRK uz konecne cesna opusti rwy tak jak ma, ale musi mi prezit pristani, protze nad prahem je jeste 300 ft AGL.





3)Ne, palivo v nadrzi se uplne ignoruje. Kdyz daz AI letadlu obletet svet, obleti ho. Kdyz ho naplanujes tak, ze pristane v 1908 a v 1909 ma odlet, udela to tak. Ale vzhledem k cetnym go-aroundum, zacpam na taxiways a podobne doporucuju davat rezervu. Pak vypada to realistictejc ), muzes tvrdit ze "zrovna tankuje" a tak.


   Seznam příspěvků  
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ