Osobně to tak nevidím, ale nechám se překvapit. Pohyb po nějaké větší aglomeraci pro ty top managery stejně v průměru neznamená let delší než tipnu - nějakých 20 nm a ty urazí konvenční vrtulník za cca 9 minut (130 kts), tohle by je urazilo za 6 (200 kts). Nastartování a vypnutí by dost možná ty tři minuty dalo, takže městský a příměstský pohyb znamená prakticky nulovou úsporu. A pokud se letí dál, tak stejně někde do těch 20 nm bude ležet letiště se zaparkovaným naleštěným Learjetem, který je zase ještě rychlejší... 
Ano, pro konkrétní situace může být určitě vhodnější, ale pro businessmany to nemá takový efekt. Největší smysl to má tam, kde se létá na delší vzdálenosti + v cíli malé letiště nebo vůbec žádné >>ponejvíce z toho vycházejí malé ostrůvky, ropné plošiny, SAR a podobně... 
Což mě vede k pár otázkám - ví někdo, jak je na tom BA-609 ? Jestli se už prodává a jak jí to jde ?  |
|