FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 6. 8. 2025, svátek má Oldřiška Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT MAch nebo TAS? Jeden příspěvek | Celý strom
OT MAch nebo TAS?   20. 10. 2011 / 13:11
tonde   
pokud neodpoví dandee dřív, tak večer na téma tlustá a tenká něco napíšu Při letech ve velkých výškách nebo nadzvukem bylo třeba se řídit oběma ručkama a porovnávat s machmetrem.
Jinak kdo má MiG-21 od Captain sim (netestoval jsem Aardvarkův mig nadzvukem tak moc, abych si to pamatoval) tak si mašinu rozežeňte na aspoň M=1,5 v takových 10ti kilometrech na plnou forsáž, pak stoupejte do 20ti km na M=2,0 a koukněte na čísla, která vám bude ukazovat tlustá, tenká a machmetr. Pak vydojte mašinu co nejvýš a zjistíte, že třeba ve výšce 25km máte M=2,0 a na tlusté stěží 450 kmh... Tzn ve velké výšce se ani podzvukem na některých mašinách létat nedá, protože jste pod pádovou rychlostí. Čísla berte plus mínus autobus, nepamatuju si už přesně, ale zkuste a uvidíte Výsledek určitě pár lidí překvapí
Můj poslední rozhon si pamatuju M=2,0, na tenké 2300kmh a tlustou si nepamatuju Výška 15 km.
   Seznam příspěvků  
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ