|  | Jak je to s LODama.... 18. 7. 2002 / 11:41 | Marky Parky |
|  | Nekolikrat jsem tu na foru cetl neco, jako ze jiny LOD nez 13 nejde. Mno tak jsem se rozhodl ucinit par pokusu a prijde mi to vsechno volake divne. Prosim o pripadne objasneni.
Vzal jsem texturu o rozmerech 3963x3893 pixelu. Nastavil jsem uhlovy rozmer pixelu a levy horni roh bitmapy a LOD 13 a jal se resamplovat. Po chvilce prace mi vyskocilo 1248 textur 256x256 = 230MB, po DXT kompresi 52MB.
Ucinil jsem pokus. Podle dokumetnace k SDK jsem pouze zmenil LOD na 9 a ocekaval prislusnou zmenu. Opak je pravdou. Opet 1248 textur.
Rikal jsem si, ze je to mozna dano rozmery textury, takze jsem udelal kopii teto textury o velikosti 1982x1942, prislusne zmenil velikosti pixelu a ejhle. Textur najednou bylo 1024. Cekal jsem, ze jich budto bude stejne, nebo bude vic/min okrajovych, nebo ze jich bude ctvrtina. Ale ze jich bude prave o 224 min, to opravdu nechapu.
Ale hrube bych svul poznatek shrnul asi takhle:
At se budeme snazit jak chceme, tak ve vysledku je vzdy cca 5 pix/m a velikost 1 ctver. km je konstantni bez ohledu na pouzite rozliseni textury, navoleny LOD ci velikost puvodni textury. Je to tak???
Kdyby mi to nekdo mohl blize objasnit, dekuji..
|
| |
|