|  | Suchoj SuperJet havárie 9. května 2012 v Indonésii - Final Report 19. 12. 2012 / 09:48 | |
|  | Tento strom je primárně o jiném, ale souhlasím plně s tím, co a jak napsal Dandee.
Víťo, bylo tam moc a moc spolupůsobících příčin, v každém případě kdyby letěli podle starých vojenských zvyklostí, tak na ně čuměly minimálně dva páry očí na radaru a to i výškovém a buď by mu dali změnu směru, nebo výšky - v tom má v kontextu dandee naprostou pravdu. Dále: byly dvě sady přibližovacích či jaksetojmenuje map a na jedněch ten kopec byl, na druhých ne. Smůla posádky byla, že měli mapu kde ten kopec nebyl - mapy jsem viděl na vlastní oči. A další a další drobnosti... A opravdu nechci vyvolat flame, jak se lítalo za vojáků - lítalo se jinak a doplatili na to - bohužel.
A pak přišla další spolupůsobící příčina a to ne přesně "Black hole" jak píše Jeeloo, ale tzv. "ztráta prostorového uvědomění si."
V tom období jsem si akorát obnovoval medical a měl jsem na slovenském úlzu o tom dlouhou a vášnivou debatu s psychologem (nebudu jmenovat ) - až jsem se bál že mně vyrazí Takže informací jsem tehdy měl dost a je mi jasné, že nikdo kromě dandeeho se mnou souhlasit nebude, ale v konečném důsledku doplatili na celkový systém - přechod na létání dle civilních předpisů a postupů, s tím související nízká vycvičenost na tak náročný přechod atd.... Opravdu těch drobností, které se násobí v konečném důsledku bylo strašně moc a taky to tak dopadlo. Bohužel.
A detaily si fakt už nepamatuju, je to dlouho a vzhledem k tomu, že tam vepředu byli moji i dandeeho kamarádi a oba jsme zažili vojenský systém létání na to s dandeem máme logicky jiný názor a je mi jasné, že se tu s nikým neshodnu a nebudu schopen odpovědět na další zvídavé otázky, protože civilní postupy až tak dobře neznám.
A pak mně mrzí, že neumím anglicky a nepřečtu si zprávu o tom Superjetu, páč mně to velmi zajímá, tak asi to nějak zkusím přes překladač, či z toho vyleze něco pochopitelného.
|
| |
|