| | Suchoj SuperJet havárie 9. května 2012 v Indonésii - Final Report 19. 12. 2012 / 11:56 | |
| | Jestli do toho počítáš A320 v Soči, kde to s ignorováním TAWS, EGPWS či TCAS nemělo nic společného, pak do toho můžeme počítat třeba i 737-300 Thomsonfly v Bournemouth v roce 2007. Podobný připad, jen s lepším výsledkem, přesto stále nepochopitelný. Takže to vymažme.
Stejně tak ten Ohrid, nějak tam nevidím vazbu na výše diskutované zařízení a jejich ignorování. Špatně naladění frekvence v minulosti zabilo i letce renomovaných společností. Třeba B737 německého Condoru v Izmiru jen pár let předtím, 1988.
Ta An-28 mi do toho taky nějak nesedí. Chyba v navigaci při přiblížení, o ignorování EGPWS ani zmínky. Možná někde v hloubi reportu, který ještě nebyl vydán.
Takže nám zůstává ten BAe-125, s ohledem na úroveň u některých provozovatelů malé dopravy NEJEN v bývalém SSSR nevím, zda je vhodné to do toho výčtu používat jako argument. To bychom mohli vytáhnout tyhle rakušáky v Itálii http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20040224-0 a hle, nepřipomíná nám to zde zmiňovanou slovenskou Andulu?
S tím, že do toho zahrnuješ Poláky ve Smolensku - ukaž, jakej jsi geroj, bež před hrad Wawel v Krakově a dej si kolem krku ceduli s nápisem "Poláky počítám mezi Rusáky" a já ti stopnu, jak dlouho budeš ještě žít ( tohle beru jako krutou srandu, ale crashe vojenských letadel bych do rozebírání civilních nehod nepočítal)
Takže jsme opět na začátku. Jedno ignorování TCASu v roce 2002 nad Švýcarskem, jedno vypnutí a ignorování TAWS v Indonézii, a ty tu děláš závěry o úrovni výcviku v jejich používání.
Nezlob se na mě, to neberu, a to rozhodně nejsem apolog všeho ruského, jak je v našich končinách rozšířené.
|
| |
|