Luďku, ale to motáš jabka s hruškama. Pokud si dobře pamatuju, tak ty DC-10 bylo ví s tímto problémem a měly to za následek změnu v celém letectví a propojení carga s kabinou cestujících, protože se tam vlivem dekomprese propadla podlaha a odřízla řízení. Ta 747ma zas byla vlivem špatné údržby. A taky měla za důsledek změnu konstrukce ocasních partií. Dnes je s těmito věmi počítáno a byly na to vydávány ADéčka a měněno. Docela když to tak čtu, že vůbe ráno vstáváš z postele. Všechny systémy jsou několikrát jištěné a vše je počítáno a kde by se mohl objevit problém, včas objeveno. Mimohodem, třeba ATRka má ve zkušebním standu letadlo a to denně "nalétá" několik cyklů a podle toho, co se přihodí, pak nařizují kontroly a to je dneska bych tak řekl běžné. |
|