FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 10. 8. 2025, svátek má Vavřinec Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FSX doplňky Jeden příspěvek | Celý strom
FSX doplňky   21. 4. 2014 / 19:32
FSPilot   
Píšeš jako odborník, ale člověk, který už něco málo o tom, o čem píšeš, ví, se musí nad ledasčím podivit.

Souhlas s tím, že ne všechno je podle gusta všech. Ale to je tak vše.

ORBX používám a lepší náhrada textur pro mě zatím není - někdo radši orto, v pořádku, pro mě je jeho barevnost nepřirozená a absence autogenu, sezónních a nočních textur a příliš viditelné hrany nepůsobí dobře.

FSGRW používám taktéž a docela by mě zajímalo, co se tam dá "nastavit", že mi to nebude oblbovat oči? FSGRW, stejně jako REX nebo Active Sky je pouhý weather engine. REX a AS nabízí navíc sety textur pro mraky a v případě REX i víc (voda, letištní plochy, atd.). A naopak to radši kombinuju s texturami Zinertek, které mají nejrealističtěji vypadající mraky, na které jsem narazil.

Osobně si myslím, že je dobře prozkoumat možnosti a hlavně si uvědomit, co ty, či ony addony vlastně dělají a co ovlivňují a podle toho je taky použít. Myslím, že u spousty addonů jsi nepochopil jejich význam a co ti vlastně se simem udělají a tak sis v něm udělal akorát nepořádek

A jelikož FS nebo X-Plane je sim, jeho kvalita se logicky bude vztahovat k realitě, ať už u FSky vzhledem nebo u X-Plane chováním letadla. Obojí se pak snaží vylepšit různí vývojáři a dostat se co nejdál různým obejitím omezení simů. Tak fungují ti nejkvalitnější vývojáři. Pokud by se totiž omezili na samotné možnosti původního software, nikdy by neexistovalo něco jako NGX, iFly, Wilco nebo A2A a jiní.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ