V tom případě je pak naprosto v pořádku i to, co se děje v česku, jako např. Pandury, Gripeny, výstavba dálnic apod., kde jisté firmy prostě "umí prodat"... A nebo naši milí nefachčenka, kterým v tom případě jen závidíš, že se umí pohybovat v systému a využít ho tak, že mají dost peněz a zároveň nemusí pracovat. Je to v pořádku, protože narozdíl od tebe, oni jsou ti schopní a ty seš ten neschopný, když ty do té práce musíš. To je identická logika - je to v pořádku?
Dneska se úspěšnost v prodeji zvyšuje ne ve kvalitě produktu, ale v marketingu a to je jedna velká lež. Jen se mrkni na nějaké reklamy v televizi. Snad mi nechceš tvrdit, že do "jogurtů se dává výběrové ovoce té nejlepší kvality"... Jako naivní jsem, ale takový dement, abych věřil tvým kecům opravdu ne |
|