Podle toho jak to popisuješ, tak je příčina celkem zřejmá. Cílová skupina uživatelů STEAM nemá velký průnik s uživateli, kteří dokážou docenit výhody XPL. Podle toho co píšeš a jak se zde prezentuješ mám dojem, že je pod tvojí rozlišovací schopností rozdíl mezi pojmem "počítačová hra" a "simulátor".
Současné děti (i někteří dospělí) potřebují a vyžadují aby "hra" fungovala nativně, pokud možno se rozjela okamžitě po zplacení (to že nejde utorentit je už veliké mínus) ovládání bylo intuitivní a nebylo nutné číst ani řádek, natož pak něco nastavovat. Souhlasím, že tyto atributy XPL nesplňuje a proto je to pro řadové uživatele STEAMu zklamáním a hodnotí to negativně. Dokonce i refundaci bych akceptoval, protože je to produkt pro některé opravdu nefunkční, jelikož čekali, že šipka nahoru, dolu, doleva a doprava bude ovládat let a mezerník bude střílení. Protože to nejde, tak mají nárok na vrácení peněz.
A já osobně držím vývojářům XPL palce aby nepodlehli a místo směřování od "simulátoru" ke "hře" naopak pokračovali opačným směrem t.j. přibližování k realitě což ho v důsledku bude činit pro arkádisy ještě méně zajímavým. A že je na STEAMu špatně hodnocen mne z tohoto důvodu nechává naprosto klidným a byl bych nervózní, když by došlo k opaku. |
|