"Pak si dokážu představit, že v MS je spousta lidí, kteří "měli čas" na dělání UI, zatímco Laminar research vrhal síly spíš na to, aby se letadlo chovalo jako letadlo"
Ano přesně takový pocit z X-Planu mám a chápu že vývojáři jdou touhle cestou, zvlášť pokud mají napjatý rozpočet, čemuž bych se asi ani nedivil. Těch co vyžadují maximální realitu je jednoznačně méně než těch, kteří k tomu přistupují víc volněji.. ti ale dělají největší prodejnost.
Spousta lidí, kterým u FSX začne ta reálnost vadit pak narazí na překážku, právě UI v XPL a odradí je to, některé zase odradí absence scenérek, absence letadel a k přechodu se neodhodlají. Nebo někteří, a takový je i můj záměr, jednoduše zůstanou u svého simulátoru, který dál používají a užívají si všech jeho vymožeností a k XPL si sednou ve chvíli kdy si chtějí zalítat reálně a pak akceptují třeba nedostatek letadel, scenérek, překousnou že to není moc přívětivé, že ta grafika není žádná bomba ... jednoduše zapnou to, na co mají chuť
|
|